Alle functionaliteiten op een rij
Met het Ondernemersportaal heb je alle belangrijke levensfases van je klant op één plek inzichtelijk voor een goed advies
Het Ondernemersportaal is gebruikersvriendelijk en modern
Elementen in het Ondernemersportaal:
Wat de adviseur ziet


Wat de ondernemer ziet
1. Gegevens
Waar u als adviseur de gegevens over de ondernemer terugvindt, heeft de ondernemer ook uw gegevens bij de hand. Bij de gegevens van de ondernemer is ook informatie van eventuele gezinsleden of gemachtigden opgenomen.
2. Per levensfase adviseer je de ondernemer over zijn persoonlijke situatie
In heldere levensfasen van een ondernemer worden belangrijke aandachtspunten geformuleerd met adviezen hoe de risico’s van de fase zo goed mogelijk af te dekken en kansen te zien. Zo kan de ondernemer zich met een gerust hart doen wat hij het liefste doet: zich op zijn bedrijf richten. Jij of de ondernemer zelf slaat documenten per levensfase op, bijvoorbeeld een convenant bij 'trouwen' of een bedrijfsplan bij 'starten'. Zo heb je een volledig beeld bij de diverse levensfasen.

3. Eenvoudig online communiceren
In een chatlike omgeving stelt u eenvoudig vragen aan de ondernemer en vice versa kan de ondernemer vragen aan u stellen. Via de privé-reactie kunt ook intern overleg met een collega voeren zonder dat de ondernemer dit ziet.

4. Taken voor jou als adviseur of de klant
Als u een document nodig hebt of wilt dat de ondernemer actie onderneemt, kunt u een taak voor hem klaarzetten. In deze taak kan een deadline worden aangegeven. Als de ondernemer een actie uitvoert, bijvoorbeeld een document uploadt, komt er een taak voor u. Zo mist u nooit een belangrijke actie die uit het advies naar voren is gekomen.

5. Notities uit gesprekken
Als u met de klant heeft gebeld, of als u iets heeft gedaan waar u een aantekening van wilt maken, kunt u notities aanmaken. Deze zijn ook inzichtelijk voor de ondernemer als u de notitie voor hem zichtbaar maakt. Dan is het ook inzichtelijk voor de gemachtigde, tenzij de notitie vertrouwelijk is gemaakt. Dan zien alleen de ondernemer en u als adviseur de notitie. Het kan ook alleen inzichtelijk voor uzelf zijn.

6. De ondernemer heeft een Kluis voor persoonlijke gegevens
De ondernemer kan persoonlijke documenten in de omgeving opslaan, zodat hij alle gegevens bij elkaar heeft, ook als hij deze niet wil delen met u als adviseur, middels inzage privé. Als hij een document op publiek zet, kuntu deze ook inzien.
